JOBBIGT!!!!

Nu är den stora klädlösa dagen här *suck* och jag är APirriterad för inga nya pengar har jag fått in än sen har dom dragit 471 kr från facket UNDERBAR DAG!!!! Har försökt gå ur facket i två månader nu men ist sänker dom den lite grann för varje gång dom ringer, förut hade jag nämligen 518 i fackavgift......!!!!!! men nu har dom börjat med en ny teknik ifall jag skulle få jobb jag får tillbaks 210 kr typ runt den 20e för varje arbetslös månad.... man kan ju tycka att jag skulle kunna rapportera till dom när jag fått tag i ett jobb. aja nu ska jag stressa vidare för det är en sån dag idag. byee
Grattis syrran förresten ;P

Kommentarer
Postat av: Grannen under!

fy fan vad cp i huvudet dom där jävla facket mupparna är då! verkar inte som att dom har någon som helst sympati i kroppen!

2009-03-01 @ 01:27:46
Postat av: Syrran!

Wow de va på tiden!

men va fan jag har ju lämnat in de där pappret...varför händer de inge för?!

ring ch kolla med dom?

kräm

2009-03-02 @ 12:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0