Mitt Första ;)

Hej Hej
Nu har jag alltså skaffat en sån här sida äntligen...
Gillar ju att skriva av mig och tydligen så är ju lunar ganska ute nu haha.
Tyckte faktiskt att den här sidan blev helt perfekt =) den representerar verkligen vad jag älskar min stil
så tack jättemycket Stina för allt hårt arbete du lagt ner på den här till mig!
Men just nu känner jag inte att jag har något vettigt att skriva om men det kommer mest om kvällarna...
Saknar inspiration om dagarna men så är man ju en nattens drottning haha nevars.
Vill bara skrivav en till sak innan jag ska dra;
Här kan man va, Här kan man va, Här kan man va.

Kommentarer
Postat av: sister

Hoppar dom på larolov nu då wipar vi!

gjorde ni de?!

Nee...

2009-02-22 @ 23:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0