Märkligt

Jag tycker att det är ganska lustigt att det finns så mycket folk men få som jag...
Tycker inte jag är så lustig... det är väl mina vampyrintressen som gör mig lite märklig...
Men det jag inte fattar är att jag har älskat vampyrgrejer så länge jag kan minnas och nu har jag börjat
läsa twiligt serien, jag såg filmen på bio i dvdhyllan såg jag en film som hette just vampyrer och sen vet jag att det finns en svensk vampyrfilm på bio som heter låt den rätte komma in...
Det verkar ju som att det inte kan bli mer inne just nu, menar twilight blev succe men ändå kan jag inte lyckas hitta en jävel som delar min passion... Jag önskar att det fanns en livsstil tillägnat vampyrer...
Vampyrism skulle jag döpa den till... inte så att man ska gå och mörda folk/djur och dricka deras blod...
Men däremot gillar jag faktiskt smaken av blod... inte i mängder men om man råkar skära sig på nått.
Jag älskar metallsmaken, sen finns det något lite förbjudet över det... Det smakar nästan spänning.
Och det tycker folk är sjukt... jag vill fan hitta folk som är lite mer som jag, lite öppna för iden iaf...
Men i övrigt är jag inte så lustig, jag har inte svart hår, jag lyssnar inte på lustig depprock, jag har inte ett hem full av ritualiska symboler. Jag är en person som gillar R&B och att dansa, dricker hinkvis med te, bor i en två som är ganska ljus, har en liten lurvig hund som jag skämmer bort alldeles för mycket... (men det hade ju mördaren i "när lammen tystnar" oxå så det lämnar ju inga garantier haha) Gillar att disskutera saker... Jag anser mig vara en ganska djup människa och det är precis sånna människor jag vill träffa helst av det motsatta könet.
Jag vill verkligen bli träffad av blixten, jag har träffat en sån människa en gång och jag kommer aldrig glömma det, men sen har det varit torrt på den fronten. Jag vill bli visad världen på något annat sätt jag vill lära mig se med någon annans ögon och får jag inte det då vill jag få visa min värld få dom att se min syn.
Livet känns för mig för kort för att jag ska hänga ute på ställen där ingen bryr sig och ger dom en två minuter av sin dyrbara tid så blir man i stort sätt dumförklarad ändå. Känns som var enda kille jag träffat på senaste har antingen velat knulla eller så är man inte ens värd luften dom andas. Jag vägrar ligga för att få kontakt med en karl! Det skapar inte ens kontakt man är bortgömd dagen efter ändå, spänningen är bruten magin är borta, passionen har dött kvar står bara två personer som skämms. Ne han ska respektera mig, bli min vän till att börja med och det är inte för att jag har alldeles för höga tankar om mig själv, det är vad jag vet att jag och alla andra är värda. För ger någon mig tid och energi och tillit då får dom det fyrfaldigt tillbaks. Därför älskar jag och respekterar mig själv, för det spelar ingen roll hur jag ser ut jag följer vad jag vet är rätt för mig och jag har många vänner för jag vet att jag är värd dom mesta delen av tiden.
Alla borde lära sig att vad folk än tycker så är man värd respekt, man kan inte passa alla smaker och blir man "nobbad" så är det inte mer än att man gillar just olika typer av människor.
Ne nu ska jag försöka sova har börjat blivit sjuk idag, INTE kul.
God natt sussa sött

Kommentarer
Postat av: Grannen under! <3

Tycker så mycket om dig! <3

2009-03-01 @ 01:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0