Hjärtat

Saknar min älskling så mycket ikväll :'( mitt fina hjärta. Vill ligga i hans famn. Vill vara lite "psykfall" och ligga o kolla på honom oavbrutet som jag brukar göra på kvällarna, vilket han hatar men säkert kan leva med nu ;) han ringde precis nyss och pratade lite. Han var hos sin morbror med Molly, dom hade fixat i deras trädgård idag, mysigt :) jag vill oxå greja ute. Och inne med för den delen, min växter... Saknar dom med :( och mina möbler, jag vill bygga bo. Jag känner mig hemma där, det känns så rätt och jag längtar efter att få fixa och styra i vårt hem... Kanske är det för tidigt än, jag vet inte. Jag vet att det är det här jag vill, och jag är villig att kämpa för det vi har. Jag vet att nykärleken bleks med tiden, men jag vet också att det handlar om viljan att kämpa... Och den har jag så länge jag mött någon som är villig att kämpa som jag. Dom senaste åren har jag lärt mig så mycket om mig själv och så mycket om hur människor fungerar. Vetskap som är oumbärlig för mig, som lärt mig acceptera att jag är jag, formad av saker som hänt i mitt liv precis som andra är formade på andra sätt. Vi är alla mer eller mindre egoister som gör allt för att tillgodose våra egna behov, behov som att bli omtyckta eller att bli sedda, en del vill stå i centrum andra vill bara få vara med. En del kräver organisering medans andra trivs bäst i kaos. Jag försöker acceptera alla som dom är för att jag vet att alla har sina skäl. Så att jag klarar av att leva med honom råder i mig inga tvivel, men om han klarar av det samma vet jag inte. Men hur som har jag inte råd med hyra till en lägenhet jag inte vistas i. Kollade efter billigare lägenheter på nätet men hittade ingen planlösning jag direkt föll för, och mitt hem är ganska viktigt för mig. Jag har min stil, jag vet vad jag har och exakt vart jag har det. En ordningsmänniska helt enkelt. Får leta mer i morgon när jag har ork till det. Nu ska jag försöka sova, utan älskling och helst utan mardrömmar i natt! för det jag drömde igår va inte nådigt kan jag säga! Ska aldrig mer se saw filmerna igen, inte för att dom jag sett skrämt mig så värst när jag såg dom men dom har utvecklat min fantasi alldeles för mycket på helt fel sätt. Ne god natt med er, see u soon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0