Smsblogga

Idag prövar jag att sms blogga. Har aldrig testat förut så vi får väl se om det blir som jag vill. Vi vaknade i morse till världens kanonväder! Så idag har vi varit ute massor. Stinas kompis Emma ska ut på pumpen ikväll så hon frågade om vi kunde vara hundvakt till hennes hund geisha och det var ju klart vi kunde det. Så hon kom ut med henne runt två, sen åkte vi med in till Vimmerby och fick ÄNTLIGEN våran mjukglass vi längtat efter i nästan en vecka. Efter det hälsade vi på en tjej som hette Regina, hon hade två småhundar, en chihuahua och en chihuahua/shitzu jättesöta! Så följde vi med till stallet en sväng för Emma och Regina skulle mocka lite åt sina pållar :) sen fick vi skjuts tillbaka till Södra Vi, men vi hämtade bara hundarna och gick en promenad. Helt otroligt vad skönt det är med sol! Och nu ligger jag i soffan och äter marabou choklad medans Stina sitter i köket och pratar i telefon. Ännu en låång dag av njutning. Önskar bara att hjärtat kunde varit här :( det är svårt att vara utan honom... Hoppas han kan hälsa på när vi fått pengar, min älskling *suck* du är ju det finaste och mest värdefulla jag har. Älskar dig gubben <3 och ha det bra alla i det underbara vår/sommar vädret :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0