Södra Vi

Nu är jag här i lilla södra vi hos min Stina =)
Min underbara älskade Mange
har skjutsat mig hit,
kommer sakna honom så fanihelvetes mycket,
men nu är jag här o ska sätta fart på Stinas
ofödda son så han kommer ut någon gång.
P.S. han hatar mig redan han blir skit-ilsken
när jag försöker känna på honom!
Det här, lilla Stinalajnen, ska nog tant Lisa fixa!!!
Don´t you worrie (hihihihihahahahahehehehe
MOAHAHAHAHAHAHAAAA).
Ne skämt o sido så har jag fått
stressa hit lite faktiskt för att den lilla krabaten
inte följer kurvan som han ska, så det
skulle kunna bli så att hon blir igångsatt.
Så jag har fått skjuta upp sista praktikveckan.
Kom på att det är inte helt fel att ha den kvar tills
det närmar sig sommarjobbet för då
kan man ju använta den att färska upp minnet
och rutinerna med =)

Vi överaskade Stina idag förresten =D
hon trodde jag skulle komma i morgon,
men när hon gick ut på gårdsplanen på morgonen
gissa vem hon fick se =D =D =D
Så fick hon äntligen träffa Mange på köpet =)
Han har varit och hämtad min drömbil idag,
en eclipse.
En ECLIPSE!!

En sån ska jag oxå ha en vacker dag
när jag lärt mig köra bil =D

Btw. Mange den SKA vara GRÖN!
(Inte din kanske men min ;P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0