Sugar Pie Honey Bunch, You know that i love you!

Vad har Lisa hittat på i lilla södra vi
idag då kan man ju fråga sig.
Så det ska jag nu berätta för er =)
Jag har retat Stinas bebis som
jag gör varje dag =D
han sprattlar o har sig så mycket då
hihihi
Sen fick jag huvudvärk och la mig i sängen
när Stina gick ner och hälsade på Ebba.
Sen kom Stina tillbax efter att ha
räffsat hela Ebbas trädgård och tyckte
att jag var lite tråkig.
Så jag gick upp och tog en av hennes
super-panodil så gick huvudvärken över.
Då berättar hon att Ebba ska ha ljusparty
men alla har ställt in så
ställde vi upp för stackars Ebba.

Det är inte så att jag inte gillar ljuspartyn,
jag ÄLSKAR ljuspartyn!
Jag har samlat på deras grejer förr när
min ekonomi var bättre,
då jag faktiskt hade ett jobb!
Jag känner ju också mig själv så väl
att jag vet att jag kommer vilja ha något...
Och mycket riktigt,
jag ville ha minst hälften!
Men jag köpte faktiskt bara dom här svanarna <3


Sen efter en mysig tjej-eftermiddag med fika
och massa kackel gick vi hem till stina igen.
Då la jag mig i soffan o ringde min karl som
inte hade tid att prata,
(I know, WTF liksom!!)
så började jag färglägga i min
"my little pony" målarbok
 
mmmm avkoppling.
Och nu sitter sociala Stina och jag
o bloggar på varsin dator mitt emot
varandra vid köksbordet.
Kvalitetstid!!!
;P

Jag saknar min Mange,
min älskade underbara supergoa myskarl!
Och precis dagen innan vi åkte kände jag
den där nykärleken precis som första natten
vi sov ihop som par.
Jag förstår inte hur jag ska stå ut utan ens
ett säkert datum att räkna på.
Åker jag härifrån kommer ju ungen
säkert flyga ut!
Och att få vara med Stina på det här...
Det är nog bland dom
finaste gåvor jag någonsin fått av nån.
Jag ska jobba hela sommaren
men det här är bättre än en semester,
jag längtar!
Jag slits i två delar snart!!
Jag måste på något sätt att få ihop lite pengar så
han kan komma och hälsa på snart!
Det ligger ju mycket hus med tomter här ijuförsig,
kanske ska erbjuda trädgårdstjänster,
typ rensa rabatter, kratta löv, plantera blommor,
klippa gräs...
Men det finns ju ingen idiot i världen som betalar
för något som är så enkelt att sköta själv...
Jag kommer nog på något,
på ett Oprah avsnitt jag såg en gång
var det en kvinna som sa att om man vill
något tillräckligt mycket så jobbar universum
för att man ska lyckas med det man vill.
Jag gillar optimister.
Har aldrig varit mycket av en själv men det är ju
tur att någon kan se ljuset i tillvaron iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0