Skärtorsdag utan mjukglass

Nehe, inga pengar fick man
idag =( men syrran förde över för
elräkningen (det är ju hon som bott
i lägenheten ett tag nu).
Så jag har kunnat köpa lite bröd o
mjölk iaf.
Vad jag längar till jag får börja på tim-vik
och sommarjobbet.
Visst det kommer ju bli en en sommar
med mycket jobb och lite fritid men
pengar MY GOD vad jag saknar pengar!

Idag var vi på hälsokost affären i Vimmerby
och köpte hallonblads te,
det ska tydligen vara bra inför förlossningen,
så hoppas vi att det skyndar på lite också,
om inte det gör´t så hoppas
vi på våra kvällspromenader =)
Och idag skulle vi ha köpt mjukglass
på Sibylla, årets första mjukglass!

Så står vi där i luckan och frågar om dom
har någon mjukglass och vad säger människan?!
- Jo maskinen står där men vi har inte fyllt
på den än...
- Nehe när gör ni det då?
- Ja... Kanske ikväll... eller i morgon...
Min frustration var ett faktum!
Service inriktning behöver ni ju inte
förvänta er där, så ni vet i framtiden!

Sen var det någon som
skickat tre röda rosor till min karl idag.
Jag fick ett mess av honom igår
"vilka ideér du får :)
men det var mycket gulligt :)"
Jag fatta ingenting men så berättade
han att han fått ett blomsterbud.
Han är nog fortfarande inte helt övertygad
om att det inte var jag haha =)
Men jag är faktiskt oskyldig,
Han har nog en liten
beundrarinna där ute nånstans,
men vad ska man säga?
Kan ju inte klandra hennes smak liksom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0