Slappar dag

Idag har jag verkligen inte gjort mycket!
Klev upp vid 10,
åt lite frukost, plockade lite här o där
för Stinas lägenhet skulle visas vid 12.
Sen gick vi ut o satte oss med hundarna
i trädgården medans dom visade lägenheten.
Sen när jag kom in igen frös jag o kände
lite solfrossa så jag o la mig o sov i två timmar.
Stina tyckte jag va dum i huvet som kunde
lägga mig o sova i så vackert väder,
men jag är lite känslig för väderomslag.
Jag måste vänja mig vid värmen o solen
och ta det lite lugnt annars blir jag kräftröd
o får feber o allmänt ont överallt.
Sen har vi promenerat lite med dogsen idag,
yka är ju allt annat än vacker sen vi klippte ner
henne men hon mår ju så mycket bättre!
Springer o busar som hon blivit valp på nytt.

(lägg på minnet att vi inte gjort detta för att tortera henne
utan för att hjälpa henne klara av värmen)

Annars står det still här ute,
ingen bebis på väg än verkar det som.
I morgon kommer mina kläder jag bytt stolek på.
(längtar längtar längtar).
Och på kvällen em/kvällen
ska vi på jätteljusparty =)
Jag kommer ju bara vilja ha ha ha
men jag får tygla mig själv
har redan beställt dom där svanarna
och det får räcka.



Och på onsdag ska vi till mödra och kolla
hur bebis har det egentligen.
Håller tummarna för att allt är bra.

Ne nu ska jag slänga mig på soffan
och messa lite med min sjukling till karl
som ligger ensam hemma i sängen
invirad i mitt duntäcke

tjingeling


Kommentarer
Postat av: Madde hn

SNYGG Yka blev, hahaha! :) puss henne på nosen från mig!

2011-04-25 @ 22:47:46
Postat av: Anonym

Päls skyddar både mot kyla och värme...så inte gjorde ni henne nån tjänst direkt, men men det växer ju ut :(

2011-04-26 @ 08:54:43
Postat av: Abdulsigrun

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2011-11-29 @ 06:54:48
URL: http://abdulsigrun.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0