Lite om lite

Nu har jag blivit Lisa-tvärt emot!
Jag "jobbar" som en idiot utan lön,
jag slutade röka för två månader sen
och i helgen frågade en vän;
Vad gör du med pengarna som blir över
nu då?
Pengarna som blir över?
PENGARNA SOM BLIR ÖVER?!!!!
Underskottet av pengarna jag får
lägger min mamma till just nu,
sissodär 1000 - 1500
mmm´mm´mmmmmmmm LOVELY!!!
Stackars mamma =(
Stackars mig
Stackars er som läser mitt gnäll.
Så nu slutar jag gnälla,
jag ignorerade min o-ekonomi
och beställde grejer från ellos :D
Köp nu betala sen :D :D
(det kommer bli en sen-dag
jag bannar mig själv men. men.)
Here it is =) =) =)


Ellos konto <3



Sen har dom ju alltid något som dom inte har inne
just nu, så det skickar dom seeen.
Typ vårjackan som jag är i jättebehov av!
Ville ha en ny helst förra veckan!
Men den 10:e maj var inte så blodigt länge ändå.
Så jag längtar!


Sist men inte minnst vill jag säga,
tack underbara Stina för att du finns i mitt liv!
Det var så härligt att träffa dig förra helgen.
Det kändes som igår jag träffade dig och det
gör det alltid när vi ses.
Antar att det är för att vi känner varandra
utan och innan och vi finns alltid här
och väntar på den andra i vått och torrt.
Vi har bråkat och förlåtit varandra så många gånger.
Vi är så lika på så många sätt!
Kunde jag skulle jag bo nära dig som förr,
jag saknar att spela yatzy och dricka te på kvällarna.
Kommer ihåg hur du brukade prata mig tills sömns
när jag sov i din soffa bredvid din säng =D
Eller när du hade eget sovrum och kom
o väckte mig vid 3-4 på nätterna med mina
och dina cigg och en askopp och frågade
- Är du också röksugen?
(Det var jag inte jag var stendöd!!)
Men jag rökte med dig ändå för att du va så söt.
Precis som när jag väckte dig på mornarna
och frågade
- Vill du ha te??
Du bara stönade, drog täcket över huvet,
sen drog du en låång suck... sen sa du
- Okej då!!!
Så satt du som en Zombie i köket och hatade
mig inombords för att du igentligen inte hatade
mig utan kände precis som jag;
"Gud va söt hon är när hon säger det på
det där sättet"
Vi spelade alltid på varandras dåligt samvete,
för det var en gemensam svag punkt vi hade.
Jag skulle kunna skriva i evigheter men jag väljer att
stanna här för ikväll och avsluta med en bild
från förra lördagen.

Älskar dig min fina prinsessa <3


Kommentarer
Postat av: MissEvo

Åhhhhh va du e söt fina Lisa <3 Du har sån känsla för att skriva me käsnlor=) Fan ja minns allt de dä nu när ja läser det hahahahahaahaha



Öh... Lisa.... E du oxå röksugen?? <3



I love you gumman o önskar verkligen du bott här nära mej. Tack för att du finns :)

2011-04-05 @ 00:16:19
URL: http://missevo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0