Väntan på nystart.

Den senaste tiden har varit föjävlig rent ut sagt! Men vad har jag haft för val? Jag måste ju kunna jobba för att få pengar så jag kan flytta till mitt eget. Dom senaste dagarna har jag spenderat i Finspång och det har varit otroligt skönt att få komma iväg lite. Jag har mestadels varit med Filla och Vilda och fått lära mig mycket nya saker... Saker jag aldrig trodde jag skulle komma tillbaks till men som nu känns helt rätt och det tvivlar jag inte på längre. Jag känner att jag kan lita på mig själv och mitt omdöme mer än vad jag gjorde förr. Jag är på väg att hitta kärnan till mig! Precis så känns det. Så även om det här är slutet mellan mig och Mange så är det okej för det är med mig själv jag behöver vara med mest och han behöver nog det samma. Tråkigt nog har jag fått tigga och be att få stanna ett tag till, men jag vill inte stanna! Inte ett dugg mer än vad han vill ha mig där. Får se det som att det är en kort kort tid, en jobbig frustrerande kort kort tid... Är dock otroligt tacksam att han gått med på det. Nästa vecka får jag nyckeln till nya lägenheten :) sen är det bara att slipa o spackla och tapetsera så jävla fort det går. Har hittat min drömsoffa nu, den fanns kvar, bara en och i rätt färg till sänkt pris så nu gör jag allt i min makt att kunna köpa den! Lagt ut mina resia presentkort på tradera, soffa, bokhylla, stereo, badrumshylla, hatthylla på blocket så nu fan ska det gå!!! Ingenting är omöjligt, inte minst med lite tro hopp och hjälp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0