bulleri bulleri bock!

Idag tänkte jag uppdatera världen
om vad jag har haft för mig dom senaste veckorna.
Som dom flesta vet har jag ju då JOBBAT en hel del,
halvt ihjäl mig har det känts som vissa stunder.
Sen tog det ju slut med Mange mitt i allt ihop
och jag har varit tvungen att stressa dom få lediga
dagar jag haft för att göra i ordning lägenheten.

Min underbara pappa har fått offra åtskilliga
dagar av sin semester för att hjälpa mig

Och efter en hel del slit men som ändå varit kul
så fick vi äntligen färdigt med lägenheten och
flyttade in min nya drömsoffa.
Jag sålde resepresentkort, min nuvarande soffa
och en badrumshylla plus la till lite själv utav mina
sommarpengar men det var det värt kan jag lova
för den bor jag i nu <3

Den ser nästan svart-grå ut på bilden men den är mörkbrun.

Annat kul som har hänt?
ja jag har gått tillbaks till det mediala lite
och det gillar jag!
Jag har skaffat en tarot-kortlek,
köpt kristaller, varit på min första seans
och fått veta att jag har en guide som följer mig <3
mamma fick en hälsning från Dante (en häst)
och sen har jag köpt mig en bok om mitt stjärntecken
som jag håller på o läser när jag orkar och har tid.

Första gången jag använde denna tarot-kortlek
blev jag ombedd att ställa den en fråga,
tänka frågan i mitt huvud, blanda leken,
knacka en gång och vända upp det översta kortet.
Jag fick detta kort.
Och frågan jag ställde?;
Kommer jag att trivas med att bo i rejmyre...
Efter detta kort beställde jag en egen lek,
ingen tvekan om saken,
jag tror!

Anyway
Jag längtar till sommarjobbet slutar den 15 augusti
då ska jag åka till Vimmerby en vecka och hälsa på
Stina o lillRazz <3 
och efter det blir det Kalmar en vecka och hälsa på Gitte.
Jag är fan värd två veckors semester efter det här!

Nu ska jag ut på min balkong och ta en rök,
sen är det bedtime för mig för jag ska jobba
dubbelpass i morgon.

Good Night


Kommentarer
Postat av: kitty

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! <3

2011-08-01 @ 23:45:49
URL: http://thekittycats.blogg.se/
Postat av: MissEvo

Du e såååååå välkommen <3 Vi saknar dej <3

2011-08-03 @ 16:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0