Finns det något annat än jobb?!!

Nu har jag snart jobbat klart mina 11 dagar i streck och ledigheten är välbehövlig!!! Fast i jämförelse med att vara hemma känns det många gånger som en fristad. Jag är inte i vägen, jag är för det mesta omtyckt och jag blir visad respekt. Längtar jättemycket tills jag får mitt egna även om det bara är en liten etta så kommer jag få vara själv när jag vill och behöver och ingen kan säga att jag ska dra därifrån, jag är en lugn hyresgäst och jag förändrar gärna min bostad till det bättre. Jag har hållt på och kollat soffor på blocket vill ha en stor vräkig amerikansk modell med jättebred sittyta man ska kunna ligga två på längden bredvid varandra DÅ är jag nöjd! eller den måste ju vara mjuk också så klart ;) sen har jag kollat väggdekorationer och kakeldekorationer men till min stora besvikelse hade jag ju inget kakel :( när jag jobbade idag träffade jag en tjej som hette Angelica, mycket snäll o rar :) kommer få jobba med henne i sommar. Hon bor i hävla ca en mil härifrån och än en gång förbannar jag mig själv för att jag inte har det där j***** körkortet. Dom hade lediga NYRENOVERADE lägenheter där som var äckligt billiga! Jag har ju varit och kollat på min nu. Konstigt att man alltid minns det som större...! Jag vet nu hur jag ska ha sängen men hur blir det med "vardagsrummet"? Det får lösa sig helt enkelt. Det måste det göra! Ne nu säger Molly att hon inte kan sova och ska sova hos oss i natt så jag måste sluta skriva och försöka sova så hon kan somna. Puss och god natt med er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0