Magic Mike <3

Igår var jag på Bio med Rickard och Monika, vi såg en film som hette Magic Mike.... Den handlade om (moahaha) den manliga strippan Mike! Vi vågade dock inte berätta för Rickard vad den handlade om så han fick väl en trevlig överraskning xD storyn bakom strippandet kändes väl inte sådär överdrivet intressant men helvete vad killen är duktig på att dansa!!!! Huvudrollen (Mike) spelas av Channing tatum som tidigare gjort tex "Step up" och ni som har sett den förstår såklart vad jag menar med att han kan dansa, ni som inte sett den.... Vilken planet har ni bott på?!! Ne det jag vill komma fram till är att det inte bara är massa torrjuckande på en scen (även om det förekommer mer än ett par ggr) utan den ger även lite dansinspiration till oss som gillar att skaka rumpa lite då och då ;) sist men inte minst måste jag ändå säga att jag älskar snacket i filmen! Finns inget mer attraktivt än killar som VET vad dom ska säga och hur dom ska säga det! Så till manusförfattaren som skrev Mikes repliker, GOOD FOR YOU!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0