En vanlig tisdag

Jahaaa
Idag är jag ledig.
Hade tänkt ligga i sängen hela dan men
det blev ändrade planer.
Jag bestämde mig för att framkalla lite
bilder till min nya kalender.
Jag köpte en man kan sätta
i framsidan och baksidan själv.
Så nu har jag en Twilight/new moon kalender
att skriva upp mitt extremt viktiga liv i =)


Framsida?


Baksida?

Jag framkallade så klart massa fler
för det var fler fack i men jag kommer nog byta lite
vart efter jag tröttnar.

Sen har jag köpt biljett till hotellet juldagen.
Kommer nog bli fett med folk
för biljetterna e snart slut.

Sist men inte billigast köpte jag
världens bästa nagelstärkare.

Nail vital micro 2000

Den gjorde underverk med mina naglar!
Men dum som jag va gjorde jag
nagelförlängning även fast mina
egna var jättefina.
Så nu är dom fula och trasiga
dax o börja på ny kur med andra ord.

Ne om man skulle laga till något att
äta kanske.
Svårt att komma på något man vill
äta när man tappat matlusten.
Jag har letat ungersk paprika till
ett kinesiskt recept jag brukar göra
men det finns tydligen inte så här års.

Sist något att skratta åt =)
Gitte och jag satt o letade roliga barn
på youtube och kom över den här.
Enjoy



XoXo



Kommentarer
Postat av: pipp

Jag kan bara säga att jag är väldigt avis på din almenacka =)

2009-12-18 @ 09:39:25
Postat av: Anonym

Twilight/new moon <3

2009-12-18 @ 09:51:18
URL: http://dahbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0