F.Y.I.

Jaha då har ännu en helg passerat.
Så näst intill nykter som den kan bli.
I fredags kollade jag på idol hos Marie
så klart =) ÄLSKAR ERIK!
Han är ju oslagbar! Kan hålla med juryn
om att man hade förväntat sig lite mer
av "heaven" den blev lite för slätstruken
för att vara honom, men det vägde han ju
upp med "run to the hills"!
Har inte riktigt lagt märke till den förut,
men nu, vilken underbar låt!
När jag ser Erik uppträda blir jag glad,
det känns inte längre så hårt
att inte varit tonåring på åttitalet
för jag ska ta in känslan som europe,
bon jovie, def leppard, skid row,
alice cooper mm förut gett mig på Eriks Konserter!
Snälla idol
ge honom inte pisslåtar till hans första platta.

Annat som har hänt i helgen...
Jo det har varit en trevlig helg =)
Jag har hittat en vän i någon jag inte riktigt
förväntat mig.
Jag har varit på inflyttningsfest hos Josefin,
och skrattat hysteriskt på hennes bekostnad
(fast det var hon nog för onykter för att uppfatta,
tur att det finns fler som mig).
På tal om hysteriskt skratt
hahahaha
skrattar nu bara av att tänka på det.

Gitte berättade igår att när hon och hennes syster
var små hade deras mamma en vän som hette
Brittmarie.
Men Gitter syster kunde inte säga Brittmarie
Jag skrattade redan hysteriskt för jag kunde tänka mig
vad en miss med B i Brittmarie kunde göra.
Men jag hade fel.
HAHAHAHA
Hon kallade henne Batteri.
Jag tjöt av skratt så jag knappt kunde hämta andan.
You had to be there
(och vara löjligt trött av all sömnbrist från helgen).

Idag hade jag möte med min Jobbcoach Micke,
Jag lovar jag blev kär!
Har inte fått så här mycket
respons, beröm, förståelse och inspiration
på ...när?
Hade det inte varit hans jobb att bygga upp mig
mentalt hade jag nästan trott att han stötte.
Men det var jättebra iaf ska få lära mig lite bättre
jobbsök tekniker.

Glömde ju säga så klart att i fredags på
dagen var Cissi hos mig så vi har suttit
med massa tidningar och klippt o klistrat
twilight och newmoon bilder.
Jag gjorde en scrapbookingsida och pippen
klistrade in i ett album.
Och i lördags fick jag en ny bäddmadrass
i tidig julklapp, så underbar!
Nu vaknar jag utan ont i svanken =)

Ne nu ska jag, gitte o david kolla på film;
Benjamin button otroliga liv.
Måste bara citera ur en låt,
tycker det är så... Jag.

I decided long ago,
never to walk in anyone's shadows
If I fail, if I succeed
At least I live as I believe
No matter what they take from me
They can't take away my dignity


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0