The ugly truth

Såg en film förut idag.
Och ni tjejer vet hur man ibland
kan tänka att vissa filmer borde
alla killar se för att lära sig ett och annat
om det motsatta könet (typ "hitch").
Jag tror den här filmen var motsvarigheten
till oss kvinnor.



Filmen heter "the ugly truth" där en
man lär en kvinna hur man ska göra
för att få en karl på fall.
Lite katt o råtta spel och självklart
anspela på sex.
En del saker skulle defenitivt kunna funka
i verkligheten men inte allt.
Som tex att redan ha en karl hemma när
den tilltänkta kommer och hälsar på.
Skulle nog inte bli så lyckat tror jag.
Aja Gerard Butler var ju het som aldrig förr,
så till alla hans fans rekomenderar jag den.
Nu ska jag muntra upp stina,
lr iaf låta henne få prata av sig lite.
bye


Kommentarer
Postat av: pipp

Hmm jag tyckte filmen va sådär, tyckte inte att de passade bra ihop utan de skulle ha hittat en annan brud att spela mot honom =). Han är med i Gamer nu med, filmen e kass men han springer runt å e svettig så det är alltid nåt =P

2009-12-18 @ 09:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0