Tidig morgon

God morgon alla morgonpigga.
Sitter nu framför datorn med en kopp te
och tror inte att det är sant att klockan är 7!
Känns som 4 eller nått.
Men jag hade lite svårt att sova igår,
gick o la mig vid 12 tror jag
o sista gången jag kollade klockan var den 01.10.
Ska snart på ett seminarie genom Sensus;
"Lösningsfokuserat förhållningssätt- se till
lösningar istället för problem."
Jo det skulle man ju behöva,
men kan man verkligen ändra på
(nästan) 24 års tankegång på två timmar?

Jaja vi får se hur det går,
risken är att jag somnar.
Behöver ju lite uppåttempo på morgonen,
och det verkar aldrig vara något problem på mitt
jobb av någon konstig anledning.

Efter seminariet kommer Cissi hit så ska vi pyssla
lite med scrapbooking i New Moon anda så klart
(vad annars)
Och laga mat, det blir lax idag =)
Efterrätten blev visst en överraskning.

måste bara lägga ut en helt jävla underbar bild
på min sambo som sitter på kylskåpet.


Hahaha Rabih från idol, du är saknad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0