waist of time, anyone?

Idag har känts som en lite motig dag.
Tidig morgon,
Vilket jag borde vara van vid.
Men idag var det möte på sensus och möte
på morgonen är ju den sämsta möjliga tiden.
Sen fick jag jobba ett par timmar
på eftermiddagen.
Men ett par timmar kan ibland bli
väldigt långa.
Det fick jag uppleva idag.
Jag som tyckte det skulle bli skönt att fördriva
tiden med något en dag som denna, 
men så var inte fallet.
Så nu när jag kom hem har jag suttit
och lekt med bilder i något program som
Gitte visat mig.
Köpte en ny kalender med massa fack för
bilder så jag mixtrar för fullt.
Kan lägga in en här på mig.



Kanske inte blev något vidare men jag kan ju inte
bli proffs på första försöket.

Ne usch idag är en jobbig dag.
Vill bara dra täcket över huvudet,
och det har jag ju möjlighet till men
va fan blir bättre av det?
Då blir jag bara rastlös.
Lr nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0