Lördagnatt på ettan


Ligger i min säng och myser idag.
Vet inte riktigt varför jag tycker så mycket
om denna dag för jag mår egentligen inte
helt hundra. Jag hade planerat att supa skallen
i bitar för att slippa grubbla så mycket.
Ibland blir jag så trött på att tänka och det
enda som kan få mig att sluta är alkohol.
Sad but true.
Men det blev inte så farligt igår fast det
hade önskad effekt ändå.
Anna och jag gick ut på ettan,
Det blev en mysig tjejkväll =)
Nu har jag legat här i min säng hela
morgonen utan några planer att klä
på mig eller göra något vettigt
bara kolla på moulin rouge.

The greatest thing you´ll ever lern
is just to love and be loved in return.

My gift is my song
and this one´s for you
And you can tell everybodey
that this is your song.

We should be lovers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0