X-mas day

Idag är det ju min favvodag iaf
Ikväll är det fest som fan!
Igår fick jag lite julklappar
den stora har jag ju redan fått
för ett par veckor sen det var
en bäddmadrass men igår fick
jag något så jävla underbart!
Högtalare med baslåda till min dator!

Så nu sitter jag och lyssnar på Calle
och Erik på spotify och är oändligt lycklig.

Julen var i övrigt väldigt mysig i år vi firade
bara våran familj och det var skönt att slippa
all stress.
Men mot alla odds vad vi trodde kom det ändå
en tomte till oss i år.
Vi trodde vi var lite för gamla för det nu
men i våran familj håller man hårt i traditionerna.

   

Jag o min supersöta syster


Familjen (förutom madde som tar kortet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0