Norrköping tredje gången gillt

Idag ska jag o Stina in till stan för tredje gången gillt men till skillnad från gånger förut så ska vi inte dricka så jag kanske slipper skämma ut mig denna gång. Tini ska få vara lite hos benny och Marie i helgen, det känns så bra för där trivs hon ju nästan bäst. Med Cesar. Min bantningskur verkar gå bra.. idag är det fredag och jag började med den i måndags, har inte gjort några större fysiska ansträngningar och ändå börjar jag känna hur jeansen sitter lösare. Skulle vilja börja träna jättemycket, man mår så bra och känner sig så nöjd med sig själv. Men det är så dyrt 300 i månaden när man ligger på existensminimum det skulle nog bli det enda jag kunde unna mig sen skulle jag ändå inte ha råd med några nya kläder när stolekarna börjar vandra neråt... men ändå förstå känslan! Madde fick två gratisveckor av mamma genom något sms och det är jag lite avundsjuk på men jag hade säkert inte tagit mig dit mer än en gång ändå, det är ju lite annorlunda när man betalar själv, då känner man att man måste ju om inte annat än för pengarnas skull. Idag träffade jag mitt första ragg trodde han skulle vara kylig men han var jättetrevlig och pratglad så nu skämms jag lite över hur jag har betett mig. Ne nu ska jag platta mitt hår och greja inför att vi ska åka till stan för vi skulle sova där inatt... Det ska bli såå kul att se mitt ragg nummer två dregla över min vän men det är väl smällar man får ta, det är bara att komma igen och leta upp ragg nummer tre bye bye
Tini Liten Cesar Stor

Kommentarer
Postat av: Grannen uunder <3

Så fina dom är de små vovisarna! Men Lisa då!! häng med mig när jag ska ut och gå nån gång! alltid nåt!! puss puss <3

2009-03-13 @ 13:01:46
Postat av: Grannen under

Ja men vi får försöka peppa varandra lite till att gå lite! :D!! puss puss <3

2009-03-13 @ 13:11:37
Postat av: Peter

Träna hemma istället så sparar du pengar,

Armhävningar med klapp, sittande dips med händerna på soffan och fötterna på bordet, finns hur mycket som helst att göra när man är hemma, men bara så att du vet så duger du som du är, har suttit här och läst dom flesta av dina inlägg och jag måste säga att jag har alltid tyckt att du är en snäll och söt person sen den där kvällen då vi satt och kollade på from hell och pratade an massa skit i flera timmar, så sluta ragga nu med dig lilla flicka börja umgås med folk istället, det kommer snart någon och håller om dig för mer än bara sex.

2009-03-13 @ 15:54:50
URL: http://heypete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0