Vilse

Jag är så trött på min rethosta nu så jag skulle kunna hosta upp lungorna känns det som.
Sen var ju den stora frågan... vad hände igentligen i helgen... hmmm...
Jag vet faktiskt inte jag fick spelet. Fast av den anledningen som det var då var det väl inte....
Känns som att det ligger mycket och bubblar under ytan på mig som jag för allt i världen inte vill ta tag i.
Vad hände med den nöjdaste singeln i världen, va skönt det kändes när allt var slut och klart och jag var nöjd med bara mig och mitt nya egna hem... blev det gammalt fort? Ne jag vill ju bo ensam det är skönt....
Men jag vill ha någon av det motsatta könet som jag förstår mig på.
Folk tror alltid att man blir dum i huvet så fort man inte har haft sex på ett tag, men så är inte mitt fall. Jag blir dum i huvet på att när jag flirtar vill jag möta intresse och glädje i den andra.... jag har bara som "nybliven" singel flirtat med två men ingen av dom har varit intresserade av mig jag känner mig bara som ett hål i väggen. Och när jag kysser någon vill jag bli kysst på riktigt, alltså inte elvispen utan som att det faktiskt fanns lite värme. Och jag vill bli omhållen inte bara taffsad på. Då kan ju vissa människor tycka att det är sånt man gör i förhållanden men det är FEL. Jag hade ett förhållande ett långt långt förhållande, och gissa vad sista året fick jag inga kyssar för dom blir pussar "hej då älskling" pussar, jag blev inte omhållen, jag höll om honom. Och enda gången han gjorde en ansträngning var när han ville ha sex då han la sin hand på mitt lår som att det skulle ske magi... men jag fick inte det jag behövde. Han va allting jag trodde att jag drömt om men sen visade det sig att det inte var så... Det jag saknar är att veta min plats, det känns som jag alltid varit Jockes flickvän. Och nu känns det som jag inte är nått... jag gillade illusionen av det trevliga paret som hittade varandra och köpte hus och skaffade hund och katt... bodde på landet, åkte volvo... Och nu är jag här... utan att igentligen har blivit av med något mer än en illusion av hur det skulle ha varit... Så inga fler förhållanden, men gärna mysigt sällskap... Men inte en massa fylla mer nu, det tar mig ingen stans, jag bara gör bort mig och framstår som jag vet inte vad. Från och med nu ska jag ännu mer vara mig själv... nu har jag lärt mig att säga ifrån och stå upp för mig själv och nu måste jag lära mig att vara trevlig igen.... det är svårt faktiskt..

Kommentarer
Postat av: Din käraste granne under! <3

Det är givande att läsa dina inlägg! För man känner igen sig så väl! Eller jag gör i alla fall! jag vet precis hur du menar med allt detta! Men det stora frågan är ju hur man ska gå till väga för bästa resultat!! :S Kram! LOVE YOU!!

2009-03-04 @ 08:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0