Balans så enkelt allt blev

Vet inte riktigt allt år ju från dag till dag men efter i helgen känns det som det börjar bli lite balans mellan mitt nya liv och mitt gamla. Det kanske är det som behövs för att kunna gå vidare på bästa sätt för egentligen vill man ju att det förflutna ska ha en plats i nuet, då flyr jag liksom inte. Jag är glad att det är som det är nu, jag har kvar Jocke han finns där om jag behöver honom det vet jag nu och det finns inget otalt längre. Samtidigt i mitt liv nu så har jag mitt livs roligaste tid, jag har ett jobb jag älskar, vänner som är av guld!!! Och jag festar varje helg för att jag vill, för att det är kul samtidigt som jag tar lugnt när jag vill det i lördags kollade jag bara på film och la mig tidigt efter att ha läst lite ur Jenna Jamesons själbiografi som Gitte min sambo tjatat på mig att jag ska läsa... Vad kan jag säga det är ju inte Stephanie Myer precis men den är inte tråkig heller. tänkte samla lite bilder ur mitt liv senast. Enjoy. Byyye


     


Maskerad i Gittes ära


   


Och i helgen som va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0