Veckan som gått

Ja ni slutet av förra veckan har ju varit en intressant blandning.

Onsdag:
Efter jobbet ringde anna och sa att dom skulle sitta på uteserveringen på ettan hela kvällen
så jag sprang dit! Det blev en lugn kväll för min del men med gott sällskap av Anna och Nattis Boppe och Janne.
Sen blev det Tina, Åsa och Petri på ett hörn. Så blev jag bjuden på en drink av Janne och det var sååå gott!
Jag älskar drinkar fast jag är oftast för fattig för att kosta på mig några.
Men jag gick hem skapligt för jag va så himla trött, barn tar på krafterna kan jag lova även om det är det mest givande jobb jag någonsin haft.

Torsdag
I torsdags var vi hos Gabbe och Zarah som hade köpt ett spel som fan va det roligaste jag kört på länge; sanning eller konsekvens fast utan val man slog en tärning fick antingen ett frågetecken eller ett utropstecken sen fick man ta ett kort där efter vågade man göra det som stod på kortet fick man slå en vanlig tärning och gå fram dom stegen, vågade man inte fick man ta en snaps och stå kvar, först i mål vinner så klart. Det var en askul kväll och jag tycker det är kul att få lära känna Zarah bättre för vi tycker och tänker ganska lika faktiskt. Och innan kvällen började så var ju Isak vaken och han är ju såååå söööt! Gulligare unge får man leta efter.
   
Torsdag med oanade konsekvenser ;P

    

Fredag
I fredags verkade ju alla ta det lugnt så då passade jag på att åka ut till Marie och det var en lyckad kväll fram till klockan två på natten då min granne under mig Anna ringer och frågar vad jag gör, blev ju lite förvånad att någon ringer så sent men förklaringen följer;
Anna: Hej vad gör du?
Jag: inte mycket är i sonstorp hos marie.
Anna:....Okey... Det var någon som just spydde från din balkong så det landade på mitt balkongräcke och stänkte ner mina katter.
Jag: Ja ringer dig snart ska bara prata lite med min lillasyster som lånar min lägenhet ikväll!!!!!!!

Jag ringer till madde;

Madde: Hej (dunk dunk dunk i bakgrunden)
Jag: Hej Madde vad gör du?!!!
Madde: Assååå.... Jag har en liten minifest....Typ...
Jag: JAHAA!!!! Jag har fått klagomål av min granne att någon spytt från min balkong ner på hennes!!!
Madde: skämtar du eller?!!
Osv
Men madde fortsatte sin lilla minifest trots att jag bad henne slänga ut alla så kom folk tillbaks som hon inte ville slänga ut för då skulle hon ha så trååkigt.
Hon lovade att dom skulle ta det lugnt och det var bara 3 killar kvar.
Jag kallade på förstärkning; Gitte!
Gitte fly förbannad kl 3 på natten stegar upp till maddes lilla minifest och möts av mer än tre pers kan vi lugnt säga! Folk som vi inte känner folk som madde inte känner och var e då min älskade lillasyster; jo i min säng med en kille och har inte märkt/ inte brytt sig om allt folk som bara knallat in. Fint madde!
Jag sov inte allt för gått den natten, tänkte på mina saker speciellt min soffa som jag hört att någon spillt nått på men främst min stackars katt som är folkskygg så det räcker.
Madde är nu mera inte välkommen här utan övervakning

Lördag
Grillfest hos Nattis och Boppe.
Mycket trevligt! Dom hade en stor inglasad balkong som vi satt på i stort sätt hela kvällen.
det blev en ganska lugn lördag även om jag blev full så det räckte och blev över sista groggen jag
fick av anna (bacardi Razz) det tog emot att ge bort den för det är sååå gott men janne fick dricka den,
jag kände hur det där filmcenariot var på väg när man tar den där sista klunken som är är droppen och
sen faller man raklång bakåt... Så jag gjorde det ansvarsfulla och tog ett glas vatten ist.
Sen drog dom andra på krogen när det var typ en halvtimme kvar och jag tog tini och gick hem.
Men Jocke kom efter ett tag lite lagom på lyset och behövde någon stans att sova.
Men tro det eller ej jag vaknade  helt nutan baksmälla trots att jag druckit massor!


      

lördags citat:
-Jag kenner vad jag kenner
-Det er jag kashten Torbjern psycik medium, lets switch to nightvision
-Jag kenner den kyle



Sist men inte minst Söndag
Grillkväll hos Gittes mamma ASGOTT!!!!!
Är det något hennes styvpappa kan så är det att laga mat!
Sen godis, glass och film med Gitte, Atzel och Nike
Söndagsmys, det kan nog inte bli bättre efter en lång vecka.

Kommentarer
Postat av: Suz

Oh gud.

Jag hade nog dödat min syster:-O

2009-05-25 @ 16:16:21
URL: http://susenknopp.blogg.se/
Postat av: Grannen på Ballen under!

Är ganska glad att din lilla syrra inte kom ner till mig den natten! hade inte varit allt för glad just då! GRR!

2009-05-26 @ 08:41:36
Postat av: madde hn

Just nu sitter jag i din lägenhet själv utan bevakning..och de funkar faktiskt ganska bra!

Kram syrran

2009-05-31 @ 17:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0