The old shit

Lite gammalt som jag skrivit förutom det första.
(ursäkta the engelska)


Man älskar inte människor för att dom är vackra,
dom är vackra för att man älskar dom


Dagar och nätter du aldrig får se,
önskar att jag dig nytt liv kunde ge.
Dagar blir nätter och dygn blir till år,
och tragiskt är det att du inga mer får.
Önskar att jag kunde ge mer än sympati,
men jag kan inte annat än ledsen bli.
Hur kunde ett sådant öde drabba dig?
Du va ju bara ett par år äldre än mig!
Du visste ej vad som skulle hända,
att guds ängel dig till himlen skulle sända.
Känns nästan som jag lärt känna dig nu,
och jag fortsätter "tänka varför just du?"
Kära Gud ta väl hand om deras vän,
eller bättre ändå sänd tillbaks henne igen!
Hennes syster, bror och pojkvän henne saknar,
och jag ber dig snälla säg att hon vaknar.
Dagar och nätter fortsätter gå,
men utan Jazz känns det svårt att förstå...



Gång på gång svek på svek,
jag är trött på denna jävla lek
om jag inte är något värt att ha
så skit i mig! Och låt mig va!
Säg vad du tycker, säg vad du känner,
säg från början om du bara vill va vänner.
Om du inte visste vad du ville sen då
hade du inte behövt låta det gå till så.
Men det räcker nu, jag skiter i allt,
jag har insett att ditt hjärta var iskallt.
Varför fortsätta leta efter nått som inte finns,
Varför fortsätta hoppas på nått som ingen minns!
Du förstår inte hur det känns att veta
att du delat samma upplevelse och ändå fortsätter leta.
Och att du inte kände ett dugg som jag,
när jag minns varje rörelse, räknat varje andetag.
Jag blir aldrig den jag en gång va,
inte efter det du till mig sa

24/11- 03



I´ve done so many things i want to undo,
and everything i did, i did because of you.
You where all a saw and ever wanted to see,
Didn´t you undertand you ment the world to me.



Im sick of pretending to be what im not,
what people really are you´ve seem to forgot.
Im not perfect in any way,
'I hope you realise that no one are some day.
There are people who look good,
there are people who look great,
but by the time you realise that looks are not everything
it will probubly be to late.
You´re not perfect yourself you see,
so don´t take your foults out on me.
I don´t need to hear that I don´t due for you,
I´ve stoped lissten to every misstake you say I do.
Like i million times i´ve herd that shit,
and you know what, I don´t  care a bit!
I ignore you now, youre nothing att all,
I´ve stoped waiting for your stupid call!
Im finaly free from the nightmare you made,
and all the painfull memories just seem to fade.
Suddenly i can go on like before,
and you can´t hurt me an more.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0