Myrtisdag

Idag började inget bra.
Jag vaknade och det var mörkt
ute, typ som att det skulle vara 7 på morgonen.
Men det var inte klockan, den var 12.25! För mig är det
en hel dag förstörd på för mycket sömn.
Jag bestämde mig dock för att gå till affären och
skämma bort mig med lite nyinköpt frukost.
Så jag gick dit köpte bröd, apelsinjuice, yoghurt och lite
grönsaker o sånt.
När jag kom hem gjorde jag i ordning två mackor,
hällde upp en skål med yoghurt och ett glas juice.
Efter att ha ätit åtskilliga skedar av yoghurten ser
jag något suspekt....
Och varför har jag aldrig fel?!

Ja, det är en myra.
USCH!!

Så det blev ju en bra början på min dag måste jag ju säga.
Vet nu inte hur jag ska göra.
Ringa och klaga? Inte riktigt min stil
plus att jag nog inte vill ha någon ny yoghurt!

Resten av dagen har jag tvättat och träffat Marie som var här
en sväng innan hon skulle till tandläkaren.
Sen har Anna varit med mig större delen av dan
och stina var o hälsade på en stund med.
På kvällen gjorde vi tacos =) kände för att lyxa till det lite,
Anna hjälpte mig att hacka grönsakerna och jag har
aldrig varit med om att någon hackat så noggrant och smått 
inklusive mig själv! Så det var riktigt lyxigt!
  


Sen var det Desperate housewives, min stora lycka i livet.
Ligger och kollar på fjärde säsongen nu, köpte den förra veckan.
Men det är lustigt nog bara 17 avsnitt på den
och på dom andra har det varit över 20.
Snart har jag kollat klart på dom med...
Nästa boxinköp blir nog inte säsong 5 ändå,
den är fortfarande så dyr.


I morgon ska jag till arbetsförmedlingen, usch!
Är alltid så rädd när jag går dit, känns som att dom när som
kan dra bort mattan under fötterna.
Äckligt att någon har så stor makt över en.
Hoppas allt löser sig, det får jag ju veta i morgon.
Men nu har jag iaf ett mål, det är ju något att komma med.

Ne ska kolla på ett avsnitt till sen ska jag försöka sova
Puss & god natt


Kommentarer
Postat av: Bullmamma

Åhfy!! Klaga! Be gitte görat ;) så slipper du! moahaha

2009-11-18 @ 09:23:35
URL: http://klarhaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0