New moon ikväll

Ikväll är kvällen jag väntat på.
Ska göra mig riktigt onödigt fin.
Vi ska ju så klart till linköping,
Jag och Emma och Cissi o se New Moon =D



Hade tänkt att sova lite innan men nu är
jag inte ett dugg trött bara förväntansfull.
Sov inte så mycket som jag önskar att jag hade gjort i natt.
Vi/gitte hade så mycket roliga gäster
så jag ville ju inte gå o lägga mig.
Sen började jag ju jobba kl 7 vilket betydde att jag fick
kliva upp halv 6 i morse... Och jag chansar på att jag somnade
vid ett i natt typ. Ett under att jag lever med andra ord.
Men men kroppen får lida när huvet är dumt.
Fas det var värt en tripp på memory lane,
Jimmy är ju så jävla rolig! Ännu roligare va han när vi va yngre.
Gitte satt o pratade om hur hon brukade bli retad av janne
osv... O jag tänkte på att dom retar nästan aldrig mig.
Sen kom jag på att dom kännt mig sen jag var 10 eller nått,
det finns nog ingenting jag inte redan gjort och ingentng dom lyckats
missa och ingenting dom glömt att säga... Men jag har skrattat lika mycket
åt det som dom gjort, och ännu mer åt deras komentarer.
Good times.
O nu har man växt upp och blivit tråkig.

Haha kollar på 17 again med syrran,
bästa replikerna i hela filmen;

Marc,
-What are you wearing?!!
Ned,
-Beckham. (syftar på sin parfym)
Marc,
-no!
Ned,
-ooh, you mean this (pekar på kläderna)
-You see to the untraind eye i look like a total idiot.
Marc,
-You do infact!
Ned
-but this is really a seduction technique called peackocking.
(går in till offret, får komentaren)
Miss masterson,
-Are you peackocking? really?!
Jag,
-AAAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAaAAa

Ne om jag skulle börja fixa o trixa lite.
Skriver om filmen och kvällen i morgon.

XoXo

(fy fan vad det inte är min grej det där XoXo)


Kommentarer
Postat av: Filla

Nä, bästa är,YOUR DOG IS A HOR!!!!!!!

2009-11-23 @ 14:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0