23e November

Igår såg jag den för andra gången =)
New moon i mitt hjärta *suck*
Sitter o lyssnar på soundtracket nu;
Lykke Li- Possibility.
Så himla mysig låt, den tar mig tillbaks
till filmen.
Var på bion med Gitte, David, Madde o Fanny.
Fanny fyllde år så det var hennes
födelsedagspresent. Det var inte riktigt
samma sak att gå med folk som inte är lika
hängivna fans.
Gitte var mest tagen av Jacobs muskler
mer än helheten i filmen.
Madde och Fanny tror jag nog tyckte den
var en aning larvig? vet inte riktigt men
gott om flams efteråt iaf. Jag saknade
Cissi, Emmas och min gemensamma tystnad
och förundran vägen hem.
Men man kan ju inte tvinga folk att känna och
reagera som en själv. 
Jag vet själv att jag oftast
lever mig in i filmer/serier på ett överdrivet sätt.
Och då måste jag ju nästan vara manisk nu.

Idag har jag spenderat dagen med Gina =)
Vi har mysit med att prata, dricka te, varit ute
med Tini och Yka, och kollat på film.
Ska till henne i morgon efter jobbet,
hon ska vara Tinivakt =)
Är så glad att du finns och ställer upp för mig!
Vad skulle jag göra och vem skulle jag vara
utan en så underbar toppenvän som dig?


Gina Med Tini

Dom tycker om varandra =)

Ne nu ska jag lägga mig o läsa
så länge vi båda andas (new moon)
Puss o god natt


Kommentarer
Postat av: pipp

Snyft nu är jag väääääldigt avis =..( . Jag hoppas jag själv har råd att se den i helgen.

2009-11-24 @ 15:21:09
Postat av: Gina

Du är så RAR hjärtat!!! blev jätte jätte glad över dom fina orden och UNDERBARA bildderna!! =D hon är min gullrumpa och du mitt hjärtegull!!!!! kramar om HÅRT!!

2009-11-26 @ 17:49:55
Postat av: paulina♥

new moon är så himla bra !:D

2009-11-26 @ 18:02:08
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0