the X-faktor


idag är jag hos benny och marie ovanligt va? haha
Ne jag trivs med lugn och ro.
Och trots att jag är barnvakt för Benny och Marie jobbar
så är det hur lugnt som hellst.
Fast det är ju inte så konstigt för det är bara Macke hemma,
Simon ville gå till en kompis.

Jag har bestämt mig för att delta i en tävling,
och det är ju inte ofta det händer men för den här
sakens skull måste jag chansa. Första pris; en resa
till new york och träffa twilight-skådespelarna!
Det man måste göra är att skriva en novell
i stephanie meyer anda.
Inte lätt men jag gillar att skriva noveller och drömma mig bort.
Om inte kanske jag vinner ett sountrack till new moon iaf =)

Annat i mitt liv är att min kära rumskompis
har ett riktigt psykopat ex
som i lördags natt satt utanför våran dörr och bankade i
en och en halv timme
plus att han rökt en cigg utanför i trappuppgången,
och det är plastmatta där!
Så det blev ju självklart ett märke i golvet.
Under tiden jag var hemma och mellanlandade igår (söndag)
ca tre timmar eller nått hade han under en timme ringt henne
23 gånger och messat henne 7 gånger.
När hon såg det svarade hon nästa gång han ringde
och när han sa att hon såg billig ut och allt vad det var
så började jag spela in samtalet.
Fick inte med så mycket vettigt mer än att
hennes kompisar sa till honom att han inte skulle bry sig
om henne mer för att hon var omogen,
och att han hade vänner som sett henne
med någon kille i helgen på ett ställe hon inte varit på
med en kille hon inte varit med...
Jag sov hos Anna den natten som tur var igentligen,
för jag hade inte kunnat hålla dörren låst
jag hade bara flugit ut och förmodligen åkt på massa
stryk vilket i slutendan lett till att han kommit in i lägenheten
och in till henne.
Men det hade nog inte hindrat mig
för jag är så trött och arg på den där pojken
(just det du förtjänar inte att bli kallad man).
Det han inte förstår är att det spelar ingen roll
om jag inte vet att hon har ringt honom ibland
när hon känt sig ensam eller nått.
Det spelar inte mig någon roll om det är sant eller inte.
Man ringer inte till någon och kallar dom hora,
ljuger om att hennes vänner säger att dom tycker det med,
säger att hon ser "billig" ut, påstår att han eller hans vänner
ser henne ute och hålla på med andra killar.
Let me tell you someting about Kitty;
när hon går ut, går hon ut för att dansa och dricka med sina väninnor,
skulle hon träffa en kille hon tycker är söt
så är hon definitivt inte den som ställer sig och
hånglar med någon random kille på offentlig plats.
Och För att tillägga så gjorde hon slut med sitt ex för typ
en och en halv månad sen och får göra precis vad hon vill ändå.
Give it up! Säger jag bara.




BTW
Här är den stora anledningen att jag deltar i tävlingen!
Sweet seventeen.




Nog för att jag vanligtvis föredrar vampyer framför varulvar,
men Taylor är ju helt klart hetast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0