Dejt med Rabih ikväll kl 20.00

Idag tar jag det lugnt på landet som oftast,
fast i morgon ska jag faktiskt gå ut och kors
i taket så har jag faktiskt köpt en flaska chapell hill.
Jag ska vara utklädd till spanjorska eller nått sånt,
men skorna jag skulle ha till ser rätt slitna ut...
Min syster ser ut att ha haft en riktig helkväll med dom,
men hon ska få köpa nya till mig.
Fast tyvärr har hon ju inte pengar till det just nu så
jag får se om jag tar dom skorna i vilket fall och hoppas
på att folk är för fulla för att lägga märke till det eller
tar ett par inte lika klockrena skor.
Men men har man syskon av samma kön och i nära ålder 
tror jag man får räkna med lite svinn.

Idag i övrigt är jag rastlös, känner att jag vill till
stan och spendera lite pengar men vet att jag inte borde.
Det jag faktiskt spenderat pengar på den här dagen
är 1700 insatt på skattekontot. Kul.
Ne inte speciellt, har en känsla av att jag kommer få
jättemycket att betala tillbaks eftersom jag har två olika
inkomster och båda drar väldigt lite skatt.
Det är så dumt jobbar jag så jag tjänar 2000 så drar dom inte
32% utan drar minde för att jag tjänat så lite, MEN när dom
till början av nästa år räknar ut vad jag tjänat sammanlaggt
från både jobb och försäkringskassa är det så dax att komma på
att dom dragit för lite.
Förstår inte hur dom tänker egentligen.

Jag fattar inte hur långsamt tiden kan gå idag,
jag väntar på att Idol ska  börja så jag får höra dom ljuva
rösterna av Rabih, Calle och Erik men Rabih är helt klart min favorit!
Hur kan man ha så sametslen, fin och skör röst?
Fast jag tror nog inte att han vinner faktiskt. 
Det kommer nog stå mellan Erik och Tove tror jag.
Men man kan ju alltid hoppas.


Söt som socker



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0