Sjukling

Sitter hemma och tycker synd om mig själv
för jag var tvungen att lämna mitt jobb i sticket idag.
Har blivit dunderförkyld,
men jag är glad att det är det som smittar mest
på mig och inte magsjukan som gått.
Kitty har nu åkt iväg till sin pojkvän i kalmar,
hon kommer tillbaks på alla hjärtans dag.
Nu har jag två temporära inneboenden;
Sophie och Angelica.
Vilket jag är otroligt glad över,
även om jag är sjuk behöver jag sällskap.
Folk kan säkert dömma en för det men sån
är jag. Förr brukade jag åka till Marie när jag
va sjuk ist om hon vågade
men det brukade hon göra.

Har lyssnat mycket på en speciell låt på senaste;
blue foundation- eyes on fire.
Den råkade ju så klart vara med i Twilight oxå.
Tydligen är det en typsk pundarlåt har jag fått höra.
När jag tänker på pundarmusik tänker jag
trance och reggie men vad vet jag.
Ne nu ska jag nog kliva in i en dusch,
svettas ju hela tiden *suck*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0