Otten 30/1

Nu var det ett tag sen jag skrev igen.
I helgen var jag o tjejerna på otten,
vi hade jättekul faktiskt.
Jag brukar ju inte gilla stan men
det var helt okej och med mitt sällskap
kan man inte förvänta sig annat än
"the time of my life".
Och för en gångs skull kände jag mig lika
fin som mina vänner =)
(vet att det är jätte dumt att jämföra sig med andra
men det är tyvärr något jag gör automatiskt).


Jag, stylad upp till hårrötterna.


Jag, Födelsedagsbarnet Marit och Kitty


Mina hot angels; Angelica, Kitty och Sophie.


Kusinerna =) älskar dig gumman

Har inte hänt så mycket att rapportera
annars. Jag jobbar en del,
går på en himla massa seminarier och
kurser genom sensus och så umgås jag med
väninnorna resterande delen av tiden.
Angelica och Sophie har flyttat in hos mig
och Kitty ett tag dom har varit ca en vecka nu.
Vi har så kul dygnet runt och det kommer
bli så tomt när dom åker hem igen!

Jag behöver jättemycket en ny mobil!
Min är seg på mellanslag, stänger av sig
själv, säger att jag inte har något simkort,
hakar sig på datum och tid, tappar teckning osv.
Jag är lite inne på den här för den är det
ingen jag känner som har just den designen 
och den är jättesnygg!

Sony ericsson W595 ed hardy edition

Sen var det väl inte så mycket mer just nu,
ska umgås med brudarna medans dom är kvar.
Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Tobias

Ja jag älskar också dom låtarna :D grymma!

2010-02-01 @ 22:51:15
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0