Role models

Sitter och väntar på att jag ska börja jobba,
är ensam hemma faktiskt.
Gitte är i kalmar och Madde (kors i taket)
är hemma, men hon kommer sen.
Har spenderat morgonen med att kolla
på role models jag ÄLSKAR den filmen!
Den ena karaktären ser jag mig själv i,
så himla pessimistisk.
Vet inte riktigt vad han vill göra,
bara klagar på allt från att behöva umgås till
vad dom kallar kaffet på cafeér.
Men i filmen har vi en sak till gemansamt,
att det som verkligen tar en ifrån allt
det negativa är att umgås med barn.
Dom är glada och spralliga och när man
får ta del av deras världsuppfattning så
kan man inte vara negativ längre.
"Barn är ett folk och dom bor i ett
främmande land"

Det citatet har jag tänkt på många gånger.
För det säger allt.
Sen har jag upptäck (några år senare)
att Sean William Scott är HET!

Inte helt fel eller hur ;)


Kommentarer
Postat av: Robert Pattinson Crew

svar angående bröllopsnatten i BD: Haha, tyckte precis som du, fattas de en sida eller? dom bygger upp värsta grejen och så hoppar dom över det! Hoppas dom inte gör de i filmen!

2010-01-16 @ 18:04:44
URL: http://robertpattinson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0