Min syster <3

Jag har ju totalt glömt bort att lägga ut en sak!
I vintras tror jag det var så satt madde och jag vid
datorn ihop och hon kollade sin Facebook,
det stod typ att hon hade 50 olästa medelanden,
och det var typ bara massa skräp så jag undrade
om jag fick sitta o sortera bort lite skit
(pedant som man är)
och det fick jag ju.
Sen snubblade jag över en konveration
hon hade med någon snubbe vid namn terminator
någonting, klart man reagerar vad är det för nörd
som kallar sig terminator?!!!
Men jag fick läsa den, och jag lovar,
jag garva så jag nästan tjöt!!
Ingen ska komma o säga att syrran inte har humor iaf!
Jag frågade om jag fick lägga ut den på min blogg
och det var lugnt så ett halvår senare,
här är den iaf! ;D


Kommentarer
Postat av: MissEvo

hahahahahaaaa de där hade ja nästan glömt :P

2011-08-03 @ 16:42:10
Postat av: madde hn

HAHA! :) <3

2011-08-07 @ 16:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0