Allt och inget

Min älskade Stina är fortfarande hos mig :)
måste vara nästan två veckor sen hon kom nu.
Det är skönt att ha henne här,
speciellt när jag är ledig
och får spendera lite tid med henne och Razz :)
Vi gör inte så mycket, kollar på tv och hjälps åt med busungen
men idag var vi och hälsade på Kim och Paula,
det var riktigt mysigt.
Tycker om Paula väldigt mycket,
hon verkar så jordnära och okomplicerad...
Önskar dig lycka till i morgon <3
 
Vad har vi gjort annars idag....
Jo jag bokade tvättstugan och skulle stortvätta
MEN tydligen så går det inte att tvätta på söndagar
för att elen var avslagen då!!!!
Va i helvete är det för påhitt kan man ju fråga sig??!!!
Ska ringa om det i morgon!
Sen fick Rasmus sitt första riktiga
hysteriska utbrott idag som pågick i flera timmar,
inget funkade! Inte napp, inte välling, inte ny blöja,
inte vara med i soffan, inte ligga i sängen,
inte gunga honom i vagnen,
inte ens när Stina försökte söva honom på bröstet
la han av med sitt ilsketjutande,
han var bara på riktigt dåligt humör!
Som tur var gick det till sist över
och vi kollade på en film som hette hall pass,
den handlade om frikort i äktenskap...
Inte en helt ultimat komedi men lite tänkvärd sådär :)
nu sover Razz riktigt gott!
En annan som börjar bli sugen på att sova är jag.
Kanske skriver något nytt i morgon...
just nu är jag så trött att ögonen svider,
det känns som huvet står still och snurrar på samma gång.
ZzZzZzZzZzZzZz


Mys med mina hjärtan <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Miss Evo

Det har varit skönt att få vara här gumman. Åh snart bor ju jag o razz i närheten :)) inte långt kvar alls nu. Phuu nu kan man själv slappna av när mitt allt sover :( fy så grinig han va,men han klan ju inte vara snällast jämnt :) nu blir de en cigg ute i snön sen soooova

2011-12-19 @ 02:51:59
URL: http://missevo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0