Julklappar

Idag var en bra dag på jobbet, jag började halv fyra och fick jobba tillsammans med Zenita.
Kvällen gick smidigt, inget som tog någon direkt extratid.
När jag gick ut och belönade mig själv med en cigg på rasten frågade dom andra om jag fått något paket, det låg massor i personalrummet men jag trodde dom var till dom boende men att dom låg där inne fram till jul så dom skulle bli överraskade men så var det inte, dom var till personalen. Jag gick in och kollade men det fanns bara ett paket till en annan vikarie. Dom andra presenterna som låg var till dom ordinarie och till vikarierna som jobbat där länge, ingen av dom var till mig... Dom sa att det nog hamnat fel och var nere på 3ans och rosenhyttans personalrum men det fanns inget åt mig där heller, dom hade glömt bort mig.... Jag trodde faktiskt jag var mer värd än så... Jag har varit där snart ett år och fått mycket fina ord från mina arbetskamrater och jag har haft en bra kontakt med våran chef... 
Det känns så... Ouppskattat.
att dom inte haft en tanke på mig..

I morgon kommer iaf Stina hit och firar jul med mig och vi ska byta julklappar med varandra. En julklapp har jag hemma och den andra beställde jag till henne idag :D det var en digitalkamera :) hon har ju sagt att hon velat ha en ett tag nu, så har hon fått låna min men så fick jag ett kanonerbjudande från netonnet och jag har ju redan en så då beställde jag den till henne :) det ingick minneskort med. Det är så kul att få ge julklappar när man vet att man kan göra den personen riktigt glad :)

God Jul till er alla!
Hoppas ni får jättefina presenter,
massa mat och riktigt smaskigt julgodis ;)



Kommentarer
Postat av: MissEvo

Taaaaaaaaaaaack fina du va glad jag blev när du ringde och sa det:)

Är den bästa julklapp iår efter iPhone som ja fick av pappa :)

Syns imorgon

2011-12-23 @ 22:40:56
URL: http://missevo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0