Kyla och halka

Nu är vintern här på riktigt,
Snö snö och slask men det gör inget för Stina och Rasmus är hos mig :D
Känns nästan overkligt underbart att kunna dricka te ihop igen, sitta o prata om allt och inget och faktiskt längta hem från jobbet för jag vet att dom är hos mig :D

Ikväll när jag ringde mitt hjärta hade han kört i med bilen :( usch så hemskt! Kunde gått värre än vad det gjorde men tillräckligt illa att han fick blåmärken och att bilen gick sönder. Vill bara dit och träffa honom och krama om honom! Jag har bestämt mig för att om inte han kan ta sig till mig så tar jag mig till honom! Lite tråkigt bara att han inte bor själv, men men så länge hans sambo är okej med att jag kommer så är jag nöjd med att kunna träffas över huvud taget.

I morgon är jag ledig förresten :)
Blir en bra dag att vara ledig på eftersom Stina är här och Idol finalen är på kvällen, sen tänkte vi höra om Paula och Kim vill fredagsmysa lite med oss :) ser fram emot att kunna vakna i morgon utan stress till något :)

Ne nu är jag jättetrött,
Klockan är halv 4 på natten och jag ligger o skriver med endast ett öga öppet.
Sov sött alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0