Shopping :D

Idag har vi varit i Linköping
Jag Madde Lina och Mamma,
Men det var mest jag och mamma som gick tillsammans eftersom Madde är liiite mer inne på kläder medan jag mer är ett inredningsfreak. Jag har köpt ramar, väggkrukor, köksgrejer, adventsljus, juldekoration, ljusslingor med blå belysning, kuddar till soffan mm. Trots detta storhandlande blev det ändå billigare än jag trodde, inte mig emot :P
I morgon (eller ska jag säga senare idag) så ska jag sätta upp alla grejer där dom ska vara så det ser jag fram emot :) guuud vad underbart det är att vara ledig två dagar I RAD!!! Känns som det var evigheter sen!!! Måste försöka komma över en tvättid snart då tvättkorgen är full och golvet med snart!
Ne nu ska jag unna mig själv lite sömn med en välförtjänt sovmorgon på det :D Sen ska jag ringa och terrorisera J för han somnar ju så tidigt om kvällarna! (eller så är det jag som är uppe onödigt sent men whatev'a) saknar honom som jag vet inte vad, känns som jag kommer krama av honom på mitten nästa gång vi träffas!
Då är det soffmys som gäller, flera dagar i sträck om Lisa själv får välja ;)
God natt ladies and gentlemen
I morgon lägger jag ut bilder på vad jag lyckas åstadkomma här hemma ;)

God andra advent <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0