Sjukhus

Ringde hjärtat sent idag, typ vid 20 på kvällen för att jag visste att han skulle hämta sin dotter Vanessa idag och ville ge dom den tiden i fred tills hon somnat. När jag väl ringde sen berättade han att han låg på sjukhuset :( han har brutit revben och det finns risk att han har någon inre blödning... Det är då man får sån jävla abstinens! Där ligger han, alldeles ensam i nått stelt äckligt sjukhus rum och jag är inte där! Jag kan inte sitta där och hålla hans hand eller stryka handen genom hans hår :( eller ens prata med honom och bara vara ett sällskap... Det är då man inser hur mycket man bryr sig. Visst han överlever men jag vill ändå vara där för honom, vill inte att han ska behöva gå igenom något ensam när jag finns här och VILL finnas här för honom!
Jag saknar honom varje dag, från och med måndag har jag 3 dagar ledigt så nu har jag bokat tåg till Kungsör då jag ÄNTLIGEN klockan 12.21 får träffa min underbara fina söta Jimmy <3

Nu ska Stina, jag och Puma sova :) Rasmus har redan tjuvstartat, han ligger här tätt intill mig i sängen och sussar så sött <3
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0