Sweet!

Igår hade jag ett litet utbrottsinlägg men idag har jag lugnat ner mig.
Jag har tagit in det positiva med att vara singel, jag slipper distansförhållande, för vem vill egentligen bo långt ifrån sin käresta?!! Det är något jobbigt tycker jag iaf, men jag är ganska klängig och på den jag är tillsammans med.
Nu har jag dock bestämt mig att jag är en ganska nöjd singel ändå.
Jag ska på kryssning på nyår det är ju betydligt roligare som singel och ingen riskerar att bli svartsjuk för att jag umgås så mycket med Morgan.
Kan vara något svårt att övertyga folk om att vi faktiskt bara är vänner och kommer förbli BARA vänner trots att vi är av olika kön och båda heterosexuella, men nu som sagt behöver man inte bry sig om hur saker ser ut och kan uppfattas längre, uppfatta mig hur ni vill helt enkelt :)

Idag kom min familj hit på besök och firade lite jul här eftersom mamma och jag jobbar hela julafton.
Vi lagade lite mat och slappade mest men det var himla mysigt ändå.
Oturen för mig var att jag beställt allas julklappar och trots att leveransen bara skulle ta 1 till 2 dagar har det nu gått fyra men det var bara pappas present som han komma :( det var en stor besvikelse! Pappa fick i alla fall lite skivor som hann kan poppa i bilen :) 3 samlingsskivor med 60 tals hits och en skiva med Jerry Williams bästa sen en Elvis Presley skiva som inte heller hann komma tyvärr...
Jag fick av familjen en fotoskrivare till datorn kombinerat med scanner, fotopapper och papper, ett strykjärn och en strykbräda :) mycket nöjd och tacksam blev jag :) :)
Ne nu ska jag ringa Stina en sväng,
saknar henne som fan!
Hade hoppats att hon skulle fira jul här mellan och efter mina pass men det ser inte ljust ut för oss :(
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0