Järnbrist.com

Fortfarande trött som jag vet inte vad och ändå sover jag den tiden jag ska, tar mina mediciner och äter frukost. Kanske borde börja laga lite nyttigare mat som man får energi av! Typ broccoligratäng och lax o sånt. Men då måste man ju ha pengar... Gud vad jag saknar att ha någon slags ekonomi! Ska bli så skönt när jag flyttar till en 1000 kr billigare lägenhet! Tänkte jag skulle hjälpa Mange med lite inredning och sånt hos honom med :) skulle kunna göra det jättefint hos honom om man bytte ut yttligare lite tapeter (speciellt det gula vardagsrummet) och fick upp lite tavlor på väggarna :) Snart ska vi åka till Finspång, tänkte kolla min lägenhet efter post och sånt. Kanske ta med kartongerna så man kan lasta i lite skit som Madde inte behöver :) ha det bra allihop. Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0