Jag <3 Berggården

Idag var jag på jobbet en sväng fast jag var ledig. Tänkte jag skulle skriva ut lite papper om ob och sånt så man fyller i rätt och kan räkna ut i förväg vad lönen blir. Sen lämnade jag ett nagellack till en boende som jag hjälpt henne köpa och klippte o filade hennes naglar :) hon blev så glad :) hon sa att hon tyckte om mig och att hon hört personalen prata om att dom också trivdes med mig :) sen fick jag även beröm av chefen idag för att personal berättat för henne hur duktig dom tycker att jag är och att jag passar för jobbet :D jag blev så glad jag vet inte vad för jag trivs ju med, både med boende, medarbetare och chef :) Sen kan man ju säga att humöret sjönk betydligt nu på kvällen, men det gäller väl att försöka fokusera på det som är bra. Jag fick till och med ungdomsrabatt på lägenheten fortfarande :D trodde det gick ut när man fyllde 25 men tydligen gäller det så länge man ÄR 25! Då ska jag skaffa en boxer sen, inspelningsbar så klart :) så spelar det ingen roll när jag jobbar, då kan jag se vad jag vill när jag väl är hemma. Ska försöka ta körkort sen med. Vill jag bo här så är det fan dags! Måste ju kunna ta mig någon stans själv! Tänkte Emely skulle få hjälpa mig med det, övningsköra alltså :) teorin klarade jag ju själv sist så det borde jag ju fixa ännu en gång tycker man ju. Jag hoppas hoppas att jag klarar det denna gång! Köra bil borde inte vara så svårt som jag tycker att det är. Alla pratar om vana, och det är väl den jag aldrig fått in.. Ne nu ska jag sova, ska upp vid halv 6 i morgon. Puss och god natt på er :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Ge aldrig upp gällande körkortet, bestämmer du dig för att klara det så kommer du att göra det! :) Jag tror på dig Lisa!

2011-06-19 @ 18:59:01
URL: http://idaaafransson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0