Försenat inlägg pga tekniska fel på blogg.se

I söndags var jag på Siemens festen på slottet. Kul att träffa lite vänner och bekanta men jag hade hellre haft en lugn hemmakväll faktiskt. Vad tråkig man har blivit! Men det jag uppskattar mest är när Molly är hemma och hon är på lite myshumör och vi sitter o ritar eller kollar på film. Och när grannarnas barn är hemma och dom sitter o gräver på Manges tomt och jag och Emely sitter o pratar om allt och inget. I förrgår satt vi i soffan hon, Sara och jag med varsitt martiniglas o snacka skit. Lite helgglamor sådär :) ser jättemycket fram emot att flytta och få inreda nya lägenheten :) på onsdag får jag ÄNTLIGEN medicin deligeringen! Sen ska jag jävlar jobba häcken av mig :D Idag är jag i Finspång, har packat lite kläder. Tänkte jag skulle ta med lilla tv:n till Mange oxå han ville nog ha den som dataskärm om det gick :) men först blir det mys med Josefin, lite solning och glassätning på schemat idag. I går släppte dom första trailern till Breaking Dawn part 1!!! Jag smällde nästan av när man såg träramen till sängen smulas sönder av hans kraft! Det är passion mina vänner. Sugen på att se den? Sök på breaking dawn part 1 official trailer på youtube den är 1,59 min lång. Enjoy ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0