Lördag 11 juni

Idag har vi inte gjort mycket.
Skulle först ha åkt till söderköping med Molly
men det blev regn och vi har varit ganska
trötta idag både Jag och Mange.
Molly vaknade väl runt 8.00 - 8.30 och jag gick
ner och åt frukost med henne vid halv 9 (zombie)
Sen när jag tog min morgon cigg så hörde jag grannpojken
så jag frågade Mollsan om vi skulle knacka på
och det ville hon ju förstås,
för det är ju hennes kompis som hon säger =)
Sen dess har dom lekt nästan o-avbrutet hela dan.
Tog ett kort på dom förut i sängen,
Mange skvallrade om att dom va så söta
när dom kollade på film så jag var tvungen
att lika lite papparazzi =)


Emily (granntjejen) har jag också funnit en riktig vän i.
Vi pratar om allt och jag vet inte när jag skrattade
så mycket som jag gjort i hennes sällskap senaste veckorna =)
Vi är både lika och olika.
Det skiljer en månad mellan oss i ålder men hon har redan
hunnit vara tillsammans med sin kille (Patrik)
i 7 år, gift sig och fått tre barn ihop.
Ett av barnen finns desvärre inte med oss idag
men hon har två underbara grabbar som heter
William och Alexander
 
Alex                                        William


Och min fina vän Emily så klart =)
Ska se om jag får hennes karl med på kort någon gång med.

På tal om karlar =D
min karl va ute förra helgen,
och helt allvarligt va han så snygg att det nästan
sved att se honom!
Ännu mer att se honom åka iväg till Hassel.
Som tur är ligger ju inte svartsjuka i min normala natur
så det var definitivt inte mer än att jag kunde säga
du är fin ikväll och vinka av honom ;P

Men ett sting i bröstet kände jag allt
när jag tänkte på flickorna som skulle
spana på honom.
(dock förgäves för han är min, bara min! ;P)
men ändå :)

Svårt att förklara när man älskar någon
på det här sättet...
Det finns helt plötsligt något att förlora.
Man kan aldrig styra en människa,
vi kan knappt styra oss själva.
Det är det som gör att inget någonsin
är skrivet i sten när det kommer till oss.
Hade jag trott att jag varit här för ett halvår sen?
ALDRIG!
Vart är jag nu om ett halvår?
Ingen aning!
Det jag planerar är iaf att jag och Mange är ihop
och fortfarande är lyckliga, att jag jobbar kvar på
berggården och att jag klarar mig på lönen
och självklart; att jag fått flytta in och trivs i min
nya lägenhet =)

Ne nu blixtrar det som fan!
måste stänga av datan.

Puss o kram

P.S. Syrran du blev skitsnygg i håret ;)


Kommentarer
Postat av: Madde hn

Du e rar du! :) Förresten konstigt att jag inte såg Mange på hassel tycker ja! Pusspuss!

2011-06-12 @ 16:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0