Missing what´s mine

Blev inget Finspång idag.
Fanns inte så mycket plats i bilen,
men det var ju inget livsviktigt heller.
Lämna kartonger kan man ju göra när som.

I morgon ska jag jobba iaf =)
15.30 - 21.00.
Det är så skönt att jobba faktiskt.
Äntligen få göra lite nytta,
både för dom boende och för mig.
Så mycket som jag grejar här hemma
men ändå aldrig känner att det spelar
någon större roll!
Man har liksom gjort det dag ut
o dag in ett bra tag nu.
Jag kan städa hur mycket som hellst
men det som verkligen behövs
för att stället ska se bra ut kostar pengar!
Det är nya möbler, tavlor, ramar, gardiner, tapeter.
Jag ser potentialen men är just nu bunden
av obefintlig ekonomi,
 men som jag sagt förut borde nog
maten gå i första hand.
Fast man måste ju få ha lite visioner ;)

Idag sover Mange i Norrköping,
får se hur det går för honom att komma upp till
jobbet i morgon.
Han var liiite rund om fötterna
när han blev hämtad förut.
Så det blir att försöka sova utan honom
i natt, men det ska nog gå bra.

Vill ju ha ett förhållande där man fortfarande
kan ha friheten att göra saker utan varandra.
Som när jag åkte till Stina och Gitte,
man är beroende av att lita och bli litad på.
Något annat skulle helt enkelt inte fungera för mig.
Mina vänner bor på olika ställen och
jag kan inte påstå att jag tycker det är värt
att åka varken till Kalmar eller Vimmerby
bara över en dag.
Då vill jag ju ha lite kvalitetstid hos dom så klart.

Mina tjejer, vad jag saknar er.
Ibland går det bra och ibland känns
det fruktansvärt att ni är så långt bort!
Att man blivit så fast där man bor 
pga. ett springvicks jobb.
Jag vill ju träffa lilla Rasmus och jag vill
ha en riktig soffdag (alternativt sängdag)
med Gitte och kolla på skräckfilm
och missbruka socker!
Jag vill se mer av både Vimmerby och Kalmar!
Är detta kalla fötter?
För att jag känner mig låst över att ha ett jobb?
Kan va...
men va trögt av mig!
* Utan jobb; Inga pengar, 
*  Utan pengar; Inga resor.
Jag kan ju faktiskt ta ledigt och byta pass
med folk vartefter så man kan få loss kanske
4 dagar i rad och kan åka dit o hälsa på.

Just det kom på att jag aldrig
la ut den där bilden jag gjorde på Stina och Rasmus
till hennes blogg om hon ville ha den,
men här är den iaf =)

Tyckte den vart mysig <3
hon kanske inte är så rosa av sig min Stina.
Hon gillar ju sin svartvita sida,
men hon blev nog glad ändå att jag gjorde
den och tänkte på henne =) 

Ne ni vänner nu ska jag förbereda
mig för sängen.
see u =)


Kommentarer
Postat av: Kitty

Snuttan! Jag saknar dig med !



Kom snart ! <3

2011-06-13 @ 15:17:59
URL: http://thekittycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0