Inredning på hjärnan!

Idag ringde jag vikarie poolen
för att mitt användarnamn inte fungerade.
Skulle fylla i lite tillgänglighet tänkte jag,
och gissa vad, jag har fått massor
med mera jobb =D
Det kommer ju så klart bli kämpigt,
men när lönen kommer =D Woohooo!
MEEEN jag har ju en underbar skatteskuld
som måste betalas först *suck*
Fast jag tänker nog unna mig något kul
ändå, kanske lite nya gardiner och ett par tavlor =)
Och en full frys =D
Det mesta jag vill ha kostar mig inte så mycket,
det är att måla köket (färgen får man ju)
sen köpa olja och olja in mitt köksbord och hyllor.
Lite blommor till "balkongen"
Sen lite ny badrumsinredning gärna i ek =)
Det är ju bara en etta så jag har ju redan möbler
så det räcker.
Det enda jag skulle vilja ha i
möbel väg är ett vitrinskåp man
hänger på väggen, Ikeas Bertby helst i ek
meeeeeeen det har dom ju så klaaart
lagt av med att sälja!
GULLIGT av er!


Så här ser det ut i svart iaf.
Känner ni någon har ett 
och vill sälja, vilken färg som helst
hör av dig!

Har pratat lite med Stina idag på tal om annat
trodde inte hon hade tid med mig nu
när alla vill se Rasmus så jag har inte vågat ringa
men sen såg jag på hennes blogg att hon
undrade vart jag tagit vägen.
Haha då var jag inte helt glömd =) 
trots all nybliven-mamma-stress.
Skulle prata lite med henne ikväll igen =) 


Ne nu ska jag ta ett glas vin och
njuta lite extra av dom här lediga
dagarna jag har kvar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0