20-24 Juni

Jag har ju inte haft tid att skriva hur mina 3 dagar
i finspång va!
Dom har varit UNDERBARA!
Jag åkte hem förra måndagen på kvällen
då träffade jag syster som bor i lägenheten
nu, kan inte ens kalla den min längre.
Den är nog mera hennes.
Sen på tisdagen tog jag en buss ut till Marie
och hälsade på =)
Skönt att få komma dit lite och umgås,
hon är ju min bästaste vän.
Så bjöd hon på jättegod mat (Jag ÄLSKAR hennes mat!!)
det blev kotletter sås och potatis med kokta grönsaker
och vinbärsgelé mums!
Så kom Anna och hennes mamma Marie och hälsade på.
Jag åkte med Anna tillbaks till Finspång vid nio ungefär,
sen hoppade jag av hos Angelica för STINA var där
och hälsade på med Rasmus!! <3
Snacka om lycka!
Sån stress jag har känt för ekonomin och jobb
och när jag ska hinna åka och hälsa på dom.
För det är klart man vill hinna se honom när
han är såhär liten också. Så dom har jag hälsat på
så mycket jag bara kunnat dom dagarna dom var här.









På onsdag förmiddag gick jag och hälsade på
min älskade lilla Cissi =)
Det var mysigt att ses igen och få prata
lite Twilight.
Nu har vi bestämt att vi ska se Breaking Dawn par 1 ihop
och göra lite tjejmys som vi gjorde med New Moon =)
Sen visade hon mig att hon hade fått en Eclipsemugg
av sin syster VILKET FUSK!!!!!!!
Vill oxå ha!!!

Efter jag varit där gick jag till Stina och Angelica igen,
och vid halv 7 tiden på kvällen kom Carro
och klippte mitt och Maddes hår.
Jag hade lite ångest innan över hur mycket hon
behövde ta för det såg ut som svinto i topparna!
Men hon tog väl kanske mellan 2-3 cm och det ser
ut som nytt =)
Mamma hade toppat Maddes hår sist...
Det kanske var slitet men det såg ju ut som
det blivit rakt avklippt med en häcksax.
Så det snyggade Carro till på några minuter =)
Torsdagen gjorde jag inte så mycket på...
Jo jag packade lite hemma,
sen ringde jag Jocke och frågade om han ville ha kaffe
och kanske hämta DVD hyllorna jag prackat på honom.
Så han kom en sväng och mitt föråd blev lite rymligare =)
Sen hälsade jag på Stina en sväng igen,
och sist men inte minst kom Gurra och hälsade på.
Vi pratade om allt och inget som vi brukar göra.
Och dagen därpå hälsade jag på Stina och Rasmus
en sista gång innan dom skulle åka hem,
sen tog jag bussen till Rejmyre halv två,
Och här har jag varit sen dess.
Blir nog en finspångsvända nästa vecka med =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0