God bless the broken road that lead me straight to you


Jag vet att sättet vi traffade varandra på
inte var det bästa,
men för mig säger det någonting.
Jag skulle aldrig sårat någon i onödan.
Jag skulle aldrig gjort så om jag inte var säker,
för det är jag.
Har aldrig varit mer säker,
har aldrig känt mig mer sårbar,
aldrig trott att det kunde kännas så här på riktigt.
Du är den finaste och mest underbara person
jag träffat, 
Det är som om du är gjord för mig.
Jag trodde verkligen inte det fanns...
En liten röst viskar i mitt huvud
att jag inte är värd det, att inget varar för alltid
en annan säger att det var på tiden.
Jag lever i nuet,
vad framtiden ger vet jag ändå inget om.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jiiiha!!! Go Lisa, klart att du är värd allt gott, du om någon. Kramar

2011-03-20 @ 21:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0