Underbar sommardag <3

Idag har jag varit ute massor! Ja på morgonen så pratade jag med Stina och sen gjorde jag i ordning en bild på henne och Rasmus i datorn :) men sen kom Felicia på besök :D hon är den andra av mina vänner som varit här och hälsat på sen i.... Mars. Det var så himla härligt att få träffa henne, prata om våra liv o ta ifatt. Blev så himla glad för Vilda som jag inte sett på typ ett halvår kom fram till mig frivilligt och klättrade upp i min famn :D så otroligt kul att se allt hon lärt sig och vad stor hon har blivit! Kul är det att se hur trotsig hon är också hahaha säger man "Neeej inte trappen" då sätter hon på sin bestämda min och går/kryper dit, igen och igen o en gång till. Ser lite (underdrift) likhet mellan mor och dotter där! Dom kanske skulle komma hit i morgon med och jag känner att jag nästan klappar händerna av lycka! Så många dagar man inte haft något att göra och man inser att man inte gjort annat än plockat, tvättat och städat typ 3 dagar i streck! Sen kom min nya blogg-hobby, men när jag på två dagar fixade min egen och josefins så fanns det ingen bloggsida jag kunde fixa mer! *typiskt* o då underlättar det med vänner :) Känns lite surt när man jobbar så pass lite nu också! Längtar efter sommarjobb och någon slags kontroll över ekonomin igen. Idag fick Stina åka hem från BB också, snacka om glad tjej! Sen fick jag se dom i camen på msn för första gången idag :) lilla lilla sötnosen <3 Längtar till hon kan surfa på bättre bredband så kvaliteten på bilden blir klarare och hänger med bättre. Puss o kram bye bye


Kommentarer
Postat av: Filla

Hahahahaha... "Ser lite (underdrift) likhet mellan mor och dotter där!" Tror du skrev fel!! :P Underbart mysigt det va o få komma o hälsa på dig mitt <3!! Saknat oss!! PUSS

2011-06-03 @ 12:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0